יום ראשון, 14 בדצמבר 2008

ים של חותמות

הזמנתי את בני משפחתי לבוא לבקר בבלוג, התגובות היו שונות ומפתיעות למדי, היו כאלה שאמרו לי שהבלוג מקסים, שהם גאים בי מאוד ושכל הכבוד לי (תודה אמא), יחד עם זאת, שמתי לב שהם לא נרשמו לקבל עדכונים באופן קבוע (אמא!!!).

היו כאלה שאמרו לי שהבלוג מתוק ביותר אבל הנושא שלו צר, רצוי להרחיב, לספר על המשפחה, על הילדים, על האחים, על הילדים של האחים (אחותי היקרה, יום אחד אני אמצא דרך לקשר אותך לנושא החותמות וליצירה בכלל ואז אני מבטיחה לך פוסט אישי), היו גם אחרים שאמרו שהכל מקסים ויפה, חקירה צולבת העלתה שהם לא טרחו לקרוא ממש את הבלוג אלא רק הסתכלו בתמונות וסגרו (בעלי החמוד, זה לא חכמה להגיד לי לא לכתוב עליך ואז לא לבדוק אם כתבתי עליך או לא.... מעכשיו אני מבטיחה לכתוב עליך בכל פוסט, ביום בו בעלי לא יוזכר בפוסט מסוים, תדעו כי הוא טרח סוף סוף לקרוא גם מה שכתוב ולא רק להסתכל בתמונות, כאילו, הבלוג שלי זה לא ספר קומיקס... קפיש?).
בזמן האחרון גילפתי ים, ים של חותמות לפי הזמנה, היה כיף מאוד (ברוב המקרים), היו שתי חותמות שגולפו פעמיים (אחת שלוש), אבל אני לא אגלה לכן איזה, הן התנהגו מאוד לא יפה וגזלו ממני תשומת לב רבה מדי.

החותמת המקסימה שיפה עיצבה לבד:


















החותמות של עופרה המקסימה מתוצרת בית.








































































































בזמן האחרון הכנתי תיקי לבד קטנים לחותמות שלי







































ניפגש בקרוב, יש עוד חותמות בתהליך/שליחה והן יחכו להזדמנות אחרת

בפוסט הבא מבטיחה לכתוב על התלאות הרבות שפוקדות אותי עד שאני מוצאת רעיון ומבצעת אותו.

שיהיה לכולנו שבוע נהדר,

מקופלת

37 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יופי של חותמות חדשות, הבלוג שלך נהדר, תמיד כיף להכנס ולהתעדכן.
יפית

סיגל בן נון אמר/ה...

יופי של חותמות, יקירתי!
אני חייבת לציין שתיקי הלבד מקסימים ונעימים מאוד ובכלל, מקופלת שלנו היא מקסימה (ביקרתי אותה וראיתי אותה בשר ודם!) ואני מאוד מאוד מאוד מרוצה מהחותנמת שלי (הבעיה היחידה היא למצוא דיו לבד בגוון חום...)

Ayala Levinger אמר/ה...

חותמות מקסימות! מחכה בקוצר רוח לקבל את שלי (קיבלת את המסר נכון?) כן ירבו ובהצלחה. השירות המקצועי והאישי כאחד שאת נותנת הותיר עלי רושם גדול!
עלי והצליחי!
הכבשים מתוקות מתוקות. אני מאוד אוהבת כבשים ובאמת בזמן האחרון יוצרת גם אני כבשים בכל מיני צורות.

אנונימי אמר/ה...

אז ככה. החותמות דלי כאן ואני גאה על כך וגם מרוצה מהן מאוד ואני מקווה שלא היו אלה שגרמו לך סבל רב כל-כך ;-).

אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך אם כי יש לתת לו הזדמנות להתמלא...מתפלאה על המש'פח'ה שלך...מה זה צריך להיות ?

לגבי שילוב בבלוג כל מיני דברים אישיים של המשפחה אני דווקא לא בעד...מה קשור ואני תמיד אעיף בלוג שהוא אומנותי ולא משפחתי אומנותי ולמען האמת אם אני נכנסת לבלוג (ואני מנויה ללא מעט) ויש שם תמונות של הילדים החתולים הכלבים והאוגרים הבעל והצוות מהעבודה אני פשוט סוגרת ועוברת הלאה.

החומות מגניבות ויפייפיות ואני מתה עליהן !!!

אנונימי אמר/ה...

והתיקים...סוף הדרך !!!

Shirley אמר/ה...

פשוט נהדר, החותמות, התיקים הקטנטנים והכתיבה המשעשעת... פשוט מעוררת השראה :)

אנונימי אמר/ה...

יווווווווווווו התיקונים מלבד מ-ה-מ-מ-י-ם!!!!!!!!
והחותמות כמובן יפייפיות

אנונימי אמר/ה...

הן מדהימות, אחת אחת, פשוט מדהימות!! כל אחת היא עולם ומלואו, ממש הצטערתי שנגמרו התמונות....

אנונימי אמר/ה...

אני חושבת שהבלוג שלך מקסים!!!
והשבוע גם נרשמתי לקבל בו עידכונים שוטפים, איזה כיף לי.
לאט לאט הוא יתמלא בעוד תמונות, הגיגים, סיפורים וכמובן היצירות הנהדרות שלך.

חוצמיזה אני רוצה להתעניין בחותמת הזמנה.
בא לך לשלוח לי מייל ולקבל הצעת מחיר?
ililziv@gmail.com

אנונימי אמר/ה...

התכוונתי כמובן
להציע הצעת מחיר, לא לקבל
:)

אנונימי אמר/ה...

מקסים, מקסים, מקסים.
החותמות יפיפיות ובעיניי מושלמות כל אחת מהן.
תיקי הלבד - איזה רעיון אדיר והביצוע ווואווו
מחכה לעדכונים נוספים.

נ.ב. מאוד נהנתי מהפוסט

חיפושולי

אנונימי אמר/ה...

העבודות שלך כל כך כל כך יפות ומדויקות!
אני גוללת מעלה מטה, מעלה מטה ומסתכלת שוב ושוב- תענוג צרוף!
נשיקות,
מור.

אנונימי אמר/ה...

החותמות והתיקים יפהפיים!! ולגבי הבלוג, גם אני לא רשומה לעדכוני מייל, אלא לרסס, ואת זה אין לך איך לדעת, אז אל תשפטי ;-)
מצד שני, כן, ברור לי שאמא שלך לא נרשמה ברסס! :))

אנונימי אמר/ה...

בלוג מקסים חמים ומזמין
והחותמות "מעלפות" מקסימות ומתוקות

אנונימי אמר/ה...

החותמות והתיקונים מטריפים
בעיקר הילד עם הסירה מתוקיייי

אבל הכי חשוב- כל כך שעשעת אותי :-)
תמיד טענתי שאני מאוהבת בך וירטואלית בגלל הכישרון (מור עדה) ועכשיו אני מוסיפה שגם בגלל הציניות
חחח

נילי (נילקי1)

mekoopelet אמר/ה...

אוי אתן מקסימות, איזה כיף להכנס ולקרוא כל מה שכתבתן לי, תודה.
וברור שכל מה שכתבתי על המשפחה שלי נאמר בהומור, למרות שזאת ההתנהגות המדויקת שלהם, מה לעשות...
חיממתן את ליבי
מקופלת

אנונימי אמר/ה...

חותמות מהממות חבל על הזמן


זהבית שקד

אנונימי אמר/ה...

אני רואה את ההשקעה וההקפדה והלב שלך שם בחותמות:)
הכל מקסים. והלבדים כל כך מתוקים.

אנונימי אמר/ה...

ווווווווואאאאהו.. חותמות מדהימות.

ממה החותמות עשויות? אנא שלחי לי מייל limorcake@gmail.com
מעוניינת בחותמת, שלחי לי הצעת מחיר

Unknown אמר/ה...

מדליק לגמרי! שיחקת אותה - חותמות אחת אחת :-)

אנונימי אמר/ה...

חותמות מהממות ומקסימות. איך זה ניראה כל כך קל אצלך כאשר זה ממש לא. מיוחד.

Bentov Anat אמר/ה...

יוצרת מדהימה. החותמות שלך מהממות, וגם כל השאר... והכתיבה משעשעת. כיף לקרוא

אנונימי אמר/ה...

חותמות יפות מאוד! אם כי בלוג פרסומי נטו קצת משעמם, כמה אפשר לראות עוד ועוד חותמות יפות ככל שיהיו.
בני משפחתך צודקים במקום כל שהוא, כדאי לשלב עוד נושאים וגם פרוייקטים שונים.

בהצלחה

אנונימי אמר/ה...

מקופלת יקרה, התוצרים שלך פשוט יפהפיים!
הבלוג מקסים, מעורר השראה, ומתוק מתוק מתוק!
לי לא אכפת כמובן שיהיו גם תמונות משפחתיות, אבל נראה לי שיהיה לך קשה לכסות את הכל, לא? אני גם חושבת שאם הבלוג יהיה רק תוצרי עבודות ידייך הנפלאות זה יהיה נחמד, אבל הכל כמובן תלוי בהספק וברצון שלך, ואני אשמח לראות ה-כ-ל !!
החותמות שאת יוצרת פשוט מגניבות, ואני עוד מתלבטת מה להזמין לעצמי (פשוט עוד לא החלטתי איזה "סמל" לבחור...)...
אולי תעשי לנו גם סדנת גילוף חותמות או משהו כזה?
בקיצור, באתי לפרגן ויצאתי חצי מלהגת, אז אם זה לא ברור -
אני רוצה עוד! עוד פוסטים! איזה כיף פה... :-)
ענבר (BarBima)

Noé אמר/ה...

nice ideas, nice handcraft!

אנונימי אמר/ה...

טוב אז דבר ראשון שעשיתי היה כמובן להרשם לבלוג :-) שלפחות תחייכי קצת :-).
החותמות משגעות!
זאת של הסבונים ממש מזכירה לי את הפרסומות הישנות לסבונים! ממש חותמת מקסימה!
ודבר שני.........
גם אני רוצה! את בלחץ או שאפשר להציק לך לגבי חותמת?

אנונימי אמר/ה...

ממוש, החותמות מהממות..אני אשב גם להכין לי סקיצה. מתה שתכיני לי גם...זה יקרה בימים הקרובים. אהבתי מאוד.

אנונימי אמר/ה...

בלוג מקסים, כל הכבוד, את כשרונית מאוד

אנונימי אמר/ה...

אחותי היקרה, אני גאה בך.
כמה פעמים בעבר אמרתי לך שאת צריכה להתחיל לכתוב?
מעבר לכשרון המדהים שהצגת בבלוג יש לך כשרון חבוי שאינך מודעת לו והוא כשרון הכתיבה.
אני שמחה שבנות ישראל תוכלנה להנות מסיפורייך המשעשעים כפי שאני נהניתי מהם מספר שנים.
ושוב - גאה בך מאוד!

אנונימי אמר/ה...

ויי ויי איזה יופייי של חותמות אהבתי אחת אחת!!
הבלוג שלך מקסים לחלוטין!!

אנונימי אמר/ה...

בלוג מהמם, הגעתי לפה בטעות ונהנתי ממנה.
איזה כשרון! יש עוד דברים שאת עושה ולא מוצגים כאן?

אנונימי אמר/ה...

החותמות שלך מדהימות , אני מניחה שהן גם לא גדולות כך שעבודת הגילוף שלך ממש מדויקת והתוצאה ממש מדהימה ,שלא נדבר על הנרתיקים המתוקים שהכנת לחותמות

אנונימי אמר/ה...

החותמות מהממות! כשתחליטי לערוך סדנאות.. אני רוצה להשתתף!!!!!!!!!

Unknown אמר/ה...

את פשוט קורעת מצחוק! את בנאדם מצחיק בטירוף
את ממש עושה לי חשק לקנות מכונת תפירה את ממש יצירתית(אני אפילו שוקלת לקנות אותה מהמלגת הסטודנט העלובה שלי שמספיקה בקושי לחטיף שוקולד בהפסקה)
הזכרתי שאת קורעת מצחוק?
אני מצטרפת ליפעת לבקשת חברות ....
שיר

עיניים אמר/ה...

שנה טובה וחתימה טובה לכולם!
שלחתי במייל הזמנה לחותמת, אני מתרגשת...

אנונימי אמר/ה...

הכבשה הרגה אותי.... לגמרי....הכחולה...וגם האדומה...הכל כ"כ יפה....אני זוחלת לישון...אולי אספור כבשים כדי להרדם..כחולות ואדומות...
חתולי8-ליאור

שריק אמר/ה...

איך מזמינים חותמת?