יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

שידרוג מגבת - הדרכה
























כדי לרענן קצת את החופש הבלתי נגמר הזה, אני מעלה הדרכה לשדרוג מגבת לבנה פשוטה.



החומרים הדרושים:

















מגבת
ריבוע בד בגודל 15 ס"מ על 15 ס"מ ליצירת לב.
רצועת בד (מעט יותר רחבה מרוחב המגבת, אורך של כ- 8 ס"מ)
מספרי זיג זג
סיכות
מכונת תפירה
פיסת תחרה ברוחב המגבת
פיסת תחרה נוספת לעיטור הלב (מעט יותר רחבה מהלב)
קרטון של קורנפלקס
מגהץ


הוראות:

על קרטון הקורנפלקס מסמנים לב וגוזרים אותו.

מציירים את צורת הלב על הצד האחורי של ריבוע הבד בעזרת עיפרון.



















חותכים בזהירות את לב הבד בעזרת מספרי זיג זג.

















מגהצים את רצועת הבד, מקפלים את שני השוליים כך שיתאימו לרוחב המגבת ומגהצים ליצירת הקפל, תופרים במכונת התפירה.

















כעת מקפלים את שני הצדדים הנותרים ומגהצים





















מצמידיםלמגבת בעזרת סיכות ותופרים.























מניחים את רצועת התחרה הארוכה יותר על רצועת הבד התפורה, מצמידים בעזרת סיכות ותופרים, מחזקים קצת את שולי התחרה וגוזרים בעדינות (היא יכולה להיות יותר בולטת מהבד, מאחר והיא לבנה, לא רואים אותה על המגבת).




















מחליטים על מיקומו של הלב, מצמידים בעזרת סיכות למגבת ותופרים בזהירות במרחק של כחצי ס"מ משולי הלב.


















מצמידים בסיכות את פס התחרה ותופרים (שוב, התחרה יכולה לבלוט מעבר לשולי הלב).



















זהו, מניחים את המגבת בזהירות בשירותי האורחים ואוסרים על בני המשפחה להשתמש בה לשימוש יומיומי.

























עוד 7 ימים למנאייק.

נשיקות,

מקופלת

17 תגובות:

לירון בן דוד אמר/ה...

אחלה רעיון, למה לא קיבלתי עדכון על הפוסט הזה?
ראיתי את הקישור שלך בפורום אומנות הטכסטיל...

יפעת אמר/ה...

תודה על ההדרכה, אני הכנתי לבכורה שלי לקראת כיתה א' כמה מגבות משודרגות שהחזיקו מעמד כל השנה ושימשו כמפית אוכל.
עוד 7 ימים למניאק- ואני חוזרת לעבודה...

ענ2ת אמר/ה...

מקסים וכיף גדול לקרוא אותך
גם הפוסט על המטפלת הצחיק אותי עד מאוד( מקווה שבסופו של עניין גם את הצלחת לצחוק. )
החיים מצחיקים:-)
מאחלת לך עוד כמה ימי שפיות עד ה 1.9. ( כאילו שזה תאריך קסום שבו אין רצפה דביקה, פירורים בין כריות הספה, מיפגשי הורים מעצבנים .... חכי חכי...חחחח....רק אל תשכחי לשתף אותנו.:-)

HIPUSHOULY אמר/ה...

איזה כיף של הדרכה!!!!!! והמגבת שלך כזו יפיפיה שממש כואב הלב להשתמש מקווה לאמץ את העניין הזה.

נשיקות
שולי

יעל.קיפודים אמר/ה...

החופש מתקצר במהירות וכבר הרווחנו עוד יומיים בשניה - כי רק ב 25/08 מגיע מייל על פוסט שנכתב ב 23/08...!
הפרויקט נחמד ונראה קליל, אבל ברגע שכתוב "מגהצים" אני נבהלת... ;)

אנונימי אמר/ה...

תודה
אהבתי בעיקר את השלב האחרון
אין כמו להודות על פולניות קבל עם ועדה
:-)

נילקי

gallish אמר/ה...

מקסים!!!!!
איזה כיף שיש אותך בשביל הספירה לאחור :-)

אנונימי אמר/ה...

אני לא יודעת למה אני לא מצליחה להגיב בשמי אז קוראים לי שלי בכינוי בוסתודום ואני מאוהבת בכל מה שאת עושה!
את ממש מוכשרת ......
המגבת מקסימה! ותודה על הוראות כל כך ברורות למאותגרות כמוני שצריכות הדרכה מפורטת
כיף להיות מנויה לבלוג הזה
דרך אגב הכתיבה שלך מדהימה.....

Big Mook Craft אמר/ה...

הייי יקירה....גם אני סופרת. רק שבשביל לאכול לך קצת את הלב....הייאוש פה יותר נוח ב- 21 מעלות.....המגבת מקסימה יש לי רשימת פרוייקטים מתארכת אז נראה מתי אעשה את זאת!!!! זהר - לונדון

AYELITA.Studio אמר/ה...

רעיון מקסים!!

אנונימי אמר/ה...

מקסים מקסים מקסים (כל מה שנותר לי הוא ללמוד לתפור ;)

Hadarling אמר/ה...

אחלה שדרוג! תודה על ההדרכה!
וכרגיל את מצליחה להצחיק אפילו בפוסט בלי הרבה מלל D-:

אילאיל אמר/ה...

יופי של שדרוג!!!!
ואחלה של תמונות בבושקה בפוסט הקודם - ממש ממש אהבתי את הרעיון של להכניס אותן למסגרת :)
אילאיל

הדר אמר/ה...

מקסים כתמיד!
גם אצלי טרנד של שידרוג מגבות...
זו אחלה מתנה - 2-3 מגבות מטבח משודרגות ואת מסודרת.
(שווה אפילו יותר מלתת מנוי לפילהרמונית ובגד ים.....)
נשיקות,
הדר

אנונימי אמר/ה...

ילדה יקרה שלי,
כמה יפה המגבת והבבושקות, בעיקר כשראיתי אותם במציאות ולא רק בתמונה. אני כל פעם מתפעלת מחדש הן מהסבלנות שלך ליצירות והן לכתיבתך המהנה והמצחיקה.
נשיקות.........אמא

אמא של ניבי אמר/ה...

איזה רעיון גאוני!
איך לא חשבתי על זה קודם?
פשוט מקסים, עכשיו יש לי מתנה לחג לחמותי!!!!

מיכליקה אמר/ה...

חוץ מהמגבות היפות שאלה לי: יש לי בלוג לקהילה המקומית, איןלי מושג איך שמים את התיבה הזו של הצטרפות כמנוי, את יכולהלעזור לי עם זה?
תודה מראש!