יום שני, 2 בספטמבר 2013

מתנה קלילה ומהירה לראש השנה




זהו, אוגוסט נגמר, אפשר קצת להתחיל לנשום

♥ __ ___ ♥ __ ___ ♥ __ ___♥ __ ___♥ __ ___ ♥ __ ___ ♥

ארבעה ילדים התחילו ארבע מסגרות חדשות.
ילד גדול התחיל תיכון
ילדה התחילה חטיבת ביניים
ילד שלישי התחיל כיתה א'
וקטנצ'יק אחד התחיל גן עירייה

שנה נדירה בה ארבעה ילדים מתחילים את ארבעת מסגרות החינוך, שיהיה לכולם בהצלחה. 

♥ __ ___ ♥ __ ___ ♥ __ ___♥ __ ___♥ __ ___ ♥ __ ___ ♥

שנה חדשה בפתח, מלאה החלטות חדשות-ישנות ותכניות
לכבודה, אני מעלה הדרכה קלילה ושווה במיוחד של העברת תמונה.
טכניקה כייפית, מינימום חומרים ומינימום עבודה. אפשר להעביר את התמונה על עץ, על בד כותנה דק ולבן, על מתכת צבועה באקריליק.


♥ __ ___ ♥ __ ___ ♥ __ ___♥ __ ___♥ __ ___ ♥ __ ___

החומרים הדרושים:

  • קופסת מתכת/עץ לצביעה (זה יכול להיות גם שלט לדלת, קופסה לסכו"ם, כל כלי עץ שתרצו לשדרג ולהוסיף לו תמונה/כיתוב)
  • צבע אקרילי
  • ג'ל מדיום (קונים בכל חנות יצירה)
  • דימוי/כיתוב כלשהו שהדפסתם במדפסת וצילמתם אחר כך במכונת צילום (משתמשים בצילום בלבד! במידה ורוצים כיתוב, יש להדפיסו הפוך!!!)
בחרתי קופסה מתכתית צובעים את הקופסה בצבע האקרילי



מדפיסים את הדימוי שרוצים ומצלמים אותו במכונת צילום.
במידה ויש בו טקסט, צריך להקפיד כי הוא יהיה בכתב ראי.

(הקלקה על התמונה תגדיל אותה ותוכלו להשתמש בדימוי שכבר הכנתי)

כל הדימויים בהם השתמשתי לקוחים מהאתר הזה.



גוזרים את הדימויים מהנייר המצולם




מורחים עם האצבע שיכבה דקה של ג'ל מדיום על הדימוי אותו רוצים להעביר, מצמידים את הנייר ומהדקים אותו למשטח. מחכים לייבוש מלא כשעה.




אחרי התייבשות מרטיבים את האצבע ומתחילים לקלף את הנייר.





מסירים את שאריות הנייר הלבן עד שחושפים לגמרי את התמונה שמתחת שנצמדה והתייבשה עם הדבק


לאחר הקילוף אין חשש להרטיב את הדימוי ולנקות את הקופסה. הדימוי לא יורד.

אפשר למרוח מעט לכה כדי לתת לקופסה גימור יפה.

זהו, ממלאים בשוקולדים/תפוחים, מה שאוהבים.


מצלמים על רקע הפלייסמטים המרהיבים של אורית מטווילינגן (קודם צריך להחליט על איזה מהם מצלמים, יש ארבעה פלייסמטים שונים ואחד יותר יפה מהשני....).









תיראו כמה יפה ומדוייק יוצא הכיתוב.


הייתי חייבת לבדוק איך ההעברה עובדת על בד
הדפסתי הפוך כמובן את הדימוי, צילמתי במכונת צילום והעברתי בדיוק באותה הטכניקה לבד כותנה לבן ודק. יצא מצויין, הבד נותר רך ונעים גם לאחר ההעברה.


הכי כיף להעביר תמונה על עץ, שוב, בדיוק אותה הטכניקה, חמש דקות עבודה (רוב הזמן הולך על ציפייה שהכל יתייבש היטב), קילוף של הנייר ויש העברה מושלמת.




וזה מה שיש בצד השני.


זהו, ספרו לי איך הולך לכם עם הטכניקה.
שתהיה שנה נהדרת
שנה מתוקה מלאה באהבה ומשפחתיות
המון בריאות לכולם
וכמובן, יצירתיות.

באהבה,
מקופלת.


79 תגובות:

caspit אמר/ה...

ג'ל מדיום את אומרת? ניסיתי את זה פעם עם מוד פודג' וזה לגמריי לא עבד. חייבת לקנות ג'ל מדיום!!! יצרת איתו דברים משגעים!

קשת זאבי אמר/ה...

מקסים!
שנה טובה ובהצלחה בכל מסגרות החינוך!

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה! וואו! התינוק כבר קטנצי'ק שעולה לגן מועצה ....
שתהייה שנה נהדרת,
מלאה בפוסטים מצחיקים ויצירתיים.

אורית

מתקן הזכרונות אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
פרח46 אמר/ה...

שנה טובה ומבורכת לך ולארבעת המופלאים.

תמשיכי לשתף אותנו.

ההדרכה מקסימה. חייבת לנסות.

ורד והדס אמר/ה...

מרתק !! נראה פשוט ומדליק. "אגזור ואשמור"...שנה טובה ובהצלחה עם ההתחלות החדשות.

(התגובה שנמחקה ע"ש מתקן הזכרונות שזה בעלי... זו טעות שלי, לא שיניתי פרופיל...אז שנה טובה מכולנו)

אנונימי אמר/ה...

מקסים. את יודעת איך קוראים לגל הזה באנגלית? וכן האם אקריליק צובעים ישירות בלי חומר מקשר? בלי להוסיף משהו לצבע? זה נתפס טוב ולא יורד?

שרה אמר/ה...

שנה טובה, מקופלת! ותודה על ההדרכה. רק לא הבנתי - האם צריך מכונת צילום מיוחדת? כי אני מצלמת מסמכים באותה מדפסת שבה אני מדפיסה, אז מה ההבדל בין ההדפסה לצילום שלה?

mekoopelet אמר/ה...

כספיתוש, תודה על התגובה. כן, ג'ל מדיום, בשילוב עם נייר שמצולם במכונת צילום, יוצא מעולה.

mekoopelet אמר/ה...

תודה, גם לכם. התגעגעתי, לא נפגשנו מליון שנה...

mekoopelet אמר/ה...

תודה, גם אני לא מאמינה שהקטנצ'יק כבר בגן אמיתי. שנה נהדרת גם לכם.

mekoopelet אמר/ה...

תודה, איזה כיף לשמוע. וכמה כיף לקרוא תמיד תגובות שלך בבלוג, אין עלייך

mekoopelet אמר/ה...

תודה, איזה כיף לשמוע ממך

mekoopelet אמר/ה...

היי שרה. תודה על התגובה. אם זו מדפסת לייזר, גם לייזר יכול להתאים. אם המדפסת עובדת על הזרקת דיו, הדיו תימרח וזה לא יתאים. טונר של מכונת צילום לא נמרח במים וזה בעצם ההבדל.
תעדכני אותי איך הולך
חג שמח ושנה טובה.

mekoopelet אמר/ה...

הי, תודה על התגובה. על המיכל לא כתוב שמו באנגלית, הוא מיועד בעצם לדילול ו"הרטבה" של צבע סמיך מדי או כזה שמתחיל להתייבש.
אני צבעתי את קופסת המתכת הקטנה בלי חומר מקשר, צריך לצבוע איזה שתים שלוש שכבות עד שלא רואים יותר את המתכת מתחת.

יעל אמר/ה...

מושלמת! את וההדרכה גם. אהבתי את המימוש על הבד, בטוח אנסה מתישהו, תודה!!
וכמובן שלחיי ההתחלות החדשות, ולשנה מעולה שתבוא עליכם לברכה ולהצלחה!
חג שמח!!

mekoopelet אמר/ה...

תודה, מקסימה שכמותך. שולחת לך (ולמשפחה כמובן) ברכת שנה נהדרת ומצויינת, מלאה יצירה ואהבה.

nuky1 אמר/ה...

שנה טובה לכם ובהצלחה לכל הנוער והטף בבי"הס.
לא יאומן איך הזמן עובר והתינוקות הצעירים יותר גודלים.
הדרכה ותוצאות מענינות. אנסה גם מתי שהוא
שנה טובה ויצירתית.

mekoopelet אמר/ה...

תודה ענקית, באמת לא ייאמן איך השנים חולפות. שתהיה שנה מעולה ונהדרת

לימורוש אמר/ה...

איזו הדרכה מעניינת! לא יצא לי להכיר את הטכניקה המקסימה הזו. אני חייבת לנסות :) והרקעים משגעים!
שתהיה לך שנה מתוקה ומבורכת,
מלאה ביצירתיות ואושר
לך ולכל המשפחה.

שנה מתוקה!

craftifairy אמר/ה...

מקסים וקליל!
לא ידעתי שזה עובד כל כך טוב.
שתהיה לך שנה נהדרת, מתוקה וטובה וכיפית.
נשיקות,
ליאת

רקבשמחה אמר/ה...

מקופלת - תמיד כיף לקבל פוסט ממך!!
תודה על ההדרכה המעולה, ננסה מתישהוא.. (אחרי החגים..)
שתהיה שנה דבש!! :)

mekoopelet אמר/ה...

לימורוש, כמה טוב לראות אותך בבלוג. המון המון תודה
והטכניקה לגמרי עובדת, קלילה ומהירה.
שנה טובה

mekoopelet אמר/ה...

ליאתי, זה כל כך פשוט וכל כך קטן עלייך, את חייבת לנסות.
ושתהיה שנה נהדרת

mekoopelet אמר/ה...

כמה כיף לקרוא את התגובה הזאת, תודה.
שתהיה שנה מתוקה מתוקה

Unknown אמר/ה...

שנה טובה ומתוקה מקופלת יקרה, אני אנסה את הרעיון הזה בהקדם. זה מקסים. תודה רבה..

mekoopelet אמר/ה...

לגמרי שווה לנסות את ההדרכה. ותודה על התגובה מחממת הלב. שתהיה שנה מ-צ-ו-י-נ-ת

בתיה אמר/ה...

כתה א'? גן עיריה? מה בדיוק קרה לתינוק ולפעוט שהסתובבו לך בבית?
שתהיה שנה מוצלחת לכולם.
תודה על הרעיון. מן הסתם ינוסה בהזדמנות.

שנה טובה לכל משפחת המקופלים

mekoopelet אמר/ה...

הי מקסימה, היית מאמינה? הפעוט עולה לא' והתינוק נהיה פעוט, ועכשיו כבר יש שלושה אנשים בבית שמסרבים לעשות שיעורי בית... מה יהיה?
שתהיה שנה דבש

אמא ברשת - עדי דרור אמר/ה...

כל כך מקסים שיש סיכוי שאפילו אני אנסה !!!!
שתהיה לך שנה נהדרת. :)

יעל - קונדסונים אמר/ה...

תקשיבי!!! זה מהמם! איזו הדרכה נהדרת. חייבת לאמץ. נראה פשוט ומקסים (: תודה. וחג שמח ושנה טובה (:

אמא של ניבי אמר/ה...

לא!!! ממש לא מקובל עליי!!
ככה? בלי איזה סיפור פיקנטי?
בלי מריבות/בכיות/עימותים?
לא פייר!!
אני מסרבת לקבל רק הדרכה בלי סיפור עסיסי לצידה.

mekoopelet אמר/ה...

תודה אימוש ברשת. וזה באמת קליל לגמרי

mekoopelet אמר/ה...

די, איזה כיף לקבל כזאת מחמאה ממך (גורו, את יודעת שאת גורו...). שתהיה שנה נהדרת

mekoopelet אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
mekoopelet אמר/ה...

אני אספר לך סיפורים פיקנטיים כל החג. ואז גם תוכלי להוסיף איזה מריבה קטנה משל עצמך עם מר "פעוט היקר לשעבר" כהרגלכם בקודש.גם לא היה מזיק לך לעשות איזה "מלאכת יד" קטנה מפעם לפעם ולהפסיק כבר לאמץ כלבים, באמת, הבית שלכם הפך לכלביה...לגמרי...
שנה טובה ונשיקות לך "אמא של ניבי".

גלי אמר/ה...

מעלף ברמות על!
שנה טובה לך ולכל החבורה.
:)

mekoopelet אמר/ה...

תודה גלי מקסימה. שנה טובה גם לכם ונשיקות

יפה אמר/ה...

מקסים.
שנה טובה לך ולמשפחתך מלאה ביצירה, שמחה וצחוק שממלא גם אותי כקוראת נאמנה.

michal meiri אמר/ה...

הדרכה מעולה! נראה קליל ומהנה - אפילו רעיון ליצירה עם הילדות.. תודה רבה ושנה טובה לך ולמשפחתך. ובהזדמנות זאת - נהנית מאוד לקרוא את הפוסטים, את מצחיקה אותי כל פעם מחדש. ו.. קצת גדלו לך הפעוט והתינוק, לא?!

mekoopelet אמר/ה...

תודה, קוראת נאמנה יקרה שלי.
שתהיה לך ולמשפחה שנה נהדרת

mekoopelet אמר/ה...

מיכליקה, תודה. שתהיה לך ולמשפחה שנה מתוקה לגמרי. ואת צודקת, הזמן טס כל כך מהר שנראה לי שעוד רגע הפעוט והתינוק מתחתנים (הם יצטרכו נשים מאוד מאוד סבלניות...)

אנונימי אמר/ה...

אוי זה פשוט מהמם!!!
חייבת לנסות!

אנונימי אמר/ה...

כתיבה וחתימה טובה.
שנה נפלאה, שיתמלאו משאלות לבך לטובה.
המשיכי להפיץ טוב ויופי סביבך, וה' ירעיף עליכם שפע כל טוב.

ליזי

mekoopelet אמר/ה...

לגמרי. שתהיה שנה נהדרת

mekoopelet אמר/ה...

ליזי מקסימה, כמה יפה כתבת, התרגשתי.
שנה טובה לך ולבני ביתך, מלאה אהבה, יצירה ובריאות.

אנונימי אמר/ה...

מהמם מהמם מהמם -
אני חייבת לנסות.
איך הופכים כתב לכתב ראי במחשב? האם חייבים פוטושופ או שאפשר גם בוורד/פאוארפוינט?
שתהיה שנה נפלאה!

רחל

mekoopelet אמר/ה...

היי רחל, תודה על התגובה המקסימה שלך. כתב אפשר להפוך לכתב ראי בפאוורפוינט (כך אני הפכתי), קודם עיצבתי את הכתב עם כלי ה"WORDART" (האייקון שלו זאת האות A בצבע כחול) ולאחר מכן הפכתי אותו עם כלי שנקרא "הפוך אופקית" (נראה כמו שני משולשים שעומדים זה מול זה). אשמח לשמוע אם הצלחת.
וכמובן, שתהיה שנה טובה ונהדרת

אנונימי אמר/ה...

הצלחתי!!!!עכשיו אני מתאמנת בדחיית סיפוקים. הבוקר כבר קפצתי לחנות וקניתי ג'ל מדיום, אבל המדפסת הביתית שלי היא הזרקת דיו...שנה טובה!

אנונימי אמר/ה...

תודה. גרים בארה"ב, ומסתבר שבמייקלס המוכרים לא ממש מקצועיים, בשני סניפים שונים ביקשתי וואשי טייפ לא היה להם מושג על מה אני מדברת עד שהראתי להם תמונה מגוגל. יעוץ גרוע באיזה דבק להשתמש עם קטפה ועוד ועוד. שנה טובה

גילי - בית קטן בערבה אמר/ה...

טוב, את זה אני חייבת לנסות...נשמע פשוט וקליל.
תיכף יהיה הרבה זמן (בחופשת לידה...),
שתהיה לך שנה טובה ומתוקה, מלאה סיפורים (שתספרי גם לנו) והמון המון ביחד עם המשפחה.

מגילי

daf אמר/ה...

את לא יודעת כמה זמן חיפשתי הדרכה להעברת תמונה או כיתוב לעץ...עד עכשיו לא מצאתי משהו שעושה עבודה באמת טובה.
אני אנסה את ההדרכה שלך. באחת מהתגובות שלך כתבת שגם מדפסת לייזר יכולה לעבוד, אם כך התמונה יכולה להיות גם צבעונית לא? הרי מדפסת לייזר מדפיסה גם צבעוני.

תודה ובהצלחה לכל העולים למסגרות החדשות :) דפנה

אנונימי אמר/ה...

מקופלת, איזה בלוג מקסים יש לך ואיזה רעיון משגע. תודה רבה:-) שנה טובה ואכן זה נדיר שארבע ילדים פותחים מסגרות חדשות.... זו ממש שנה של התחלות חדשות:-)
דגנית

mekoopelet אמר/ה...

גילוש... לא מאמינה שתיכף את יולדת, שיהיה במזל טוב, שנה טובה ומלא נשיקות לחקלאי שלך, ולפיונה וציונה.

mekoopelet אמר/ה...

היי דפנה, איזה כיף שההדרכה שלי עשויה לעזור.
אני חושבת שגם מדפסת לייזר צבעונית תעבוד פה באותה מידה, לא כתבתי את האפשרות הזאת בהדרכה שלי כי לא ניסיתי אותה בעצמי, אם זה עובד, אשמח מאוד לדעת.
שתהיה שנה נהדרת.

mekoopelet אמר/ה...

הי דגנית, תודה על התגובה מחממת הלב. זו באמת שנה של התחלות חדשות (אם כי לקטנצ'יק קשה והוא בוכה כל בוקר בגן...). שתהיה שנה נהדרת.

אנונימי אמר/ה...

רעיון מדהים! אני רצה לקנות את הג'ל וכבר חייבת להתנסות.. התוצאות פשוט מקסימות ואני שמחה ששיתפת אותנו בזה.
חוצמיזה, חג שמח ובהצלחה לכל ילדייך במערכת החינוך!!!
אלינה

gallish אמר/ה...

הדרכה מעולה וכרגיל, הכל אצלך יוצא מושלם :-)
שתהיה לכולכם שנה טובה טובה טוווובה!
נשיקות!

אנונימי אמר/ה...

רעיון מעולה וההדרכה עוד יותר!
שנה טובה ויצירתית
שרון

חתולי8 אמר/ה...

מדליק!!!!!
אני אנסה ...ובטח לא יצליח לי.....
שנה טובה מקסימה שלי, הצלחה לכל הזאטוטים בכל המסגרות.
ולך...נשיבוקים♥

אנונימי אמר/ה...

כל כך פשוט.... שזה מקסים!
חיפשתי ברשת הדרכות להעברת תמונה (לא שאני זוכרת איפה שמרתי אותן :P) זו ללא ספק המוצלחת שבינהן.
תודה על הדרכה נפלאה.
שנה טובה ומוצלחת לך ולכל החוזרים למערכת החינוך.
אימוש5

mekoopelet אמר/ה...

אלינה, תקני את הג'ל, ואז תתחילי להעביר תמונות על כל דבר בבית... זה ממכר. שיהיה חג נהדר ובהצלחה גם לכם

mekoopelet אמר/ה...

תודה גלוש מקסימה (ומי שמדברת על דברים שיוצאים מושלם...תעשי לי טובה...). שנה נהדרת לשלישיית החמודים שלך.

mekoopelet אמר/ה...

תודה, ושנה נהדרת גם לך (ומלאה מתכונים וצילומים מדהימים ויוצאי דופן...)

mekoopelet אמר/ה...

חתולונת, התגעגעתי... תודה על האיחולים ושנה נהדרת

mekoopelet אמר/ה...

אימוש, את לא מאמינה כמה זה קל... שתהיה לך שנה נהדרת וכמובן, לכנופייה שלך.

מיכלי אמר/ה...

מקסים! חייבת לנסות את זה בעתיד הקרוב. טוב, אולי הפחות קרוב. בהצלחה לכל הצאצאים!

חתולי8 אמר/ה...

איזה כייף! ענית!!
נשיקות ושנה נהדרת!
והשנה אנחנו חייבות להפגש!

יפעת אמר/ה...

זה פשוט מהמם!!!
הולכת מיד לנסות :) וגם הבלוג שלך מקסים.....

יפעת

עדי אמר/ה...

אני עם אמא של ניבי! רוצה סיפור! ובלי קשר זה מצחיק אותי שהיא משתמשת עד עכשיו בכינוי הזה! (הו כן, אני ממיטיבי הלכת בבלוג הזה, יודעת מי את אמא של ניבי!!)

Unknown אמר/ה...

הדרכה מדהימה, תודה רבה !
איפה מוצאים קופסאות עגולות כמו הקופסא שהשתמשת בה?

Unknown אמר/ה...

מקסים!!

האם הדימוי עם ג'ל המדיום יעבור גם על עץ שצבוע בצבע על בסיס מים?

Unknown אמר/ה...

מתוק במיוחד,שימושי ואתגרי,אפשר עוד אתרים של ציורים מתוקים כאלובבקשה (אני לא מצליחה למצוא)

ענבל, כפתורים- אומנות בנייר אמר/ה...

לא הבנתי....
את הג'ל מורחים על הציור עצמו ואז הציור עם הפנים כלפיי או שמצמידים הפוך את הנייר עם הציור אל המשטח ואז את הג'ל מאחוריו? מקווה שהשאלה ברורה :)
במה עוד משתמשים בג'ל הזה?
תודה

Chen & Gil אמר/ה...

תוהה אם עוד תראי את השאלה, הכנתי לפי ההוראות, רק שצבעתי עם ספריי משטח מעץ.
ונשאר מתאר של הנייר שנדבק ואם אני מנסה לקלף מעבר זה כבר מוריד את הכיתוב, נתקלת בזה?
חן

Unknown אמר/ה...

הי,
פוסט מקסים!!
הטכניקה עובדת גם על זכוכית?

רחלי שליט אמר/ה...

היי, מדוע אי אפשר להשתמש ישירות בהדפסה ממדפסת רגילה צבעונית? האם הדיו נמרח?
רוצה להעביר תמונה צבעונית לקנבס... רעיונות?

רחלי שליט אמר/ה...

היי, מדוע אי אפשר להשתמש ישירות בהדפסה ממדפסת רגילה צבעונית? האם הדיו נמרח?
רוצה להעביר תמונה צבעונית לקנבס... רעיונות?

Unknown אמר/ה...

שלום,

רעיון מדהים!!
האם זה עובד גם על משטח זכוכית? (נגיד צנצנות או כוס זכוכית), ספל קרמיקה?
אשמח לדעת...