יום חמישי, 21 במאי 2009

התינוק בן שנתיים

מוקדש באהבה לתינוק שלי שחגג שנתיים:



* אתה יכול במשך שעה לעמוד ליד המקרר, למשוך נואשות בדלת ולצרוח: "תוח, תוח" (לפתוח), יחד עם זאת ארבעת האנשים האחרים ששוהים בסמיכות אליך באותו זמן מתעלמים מדרישתך לחלוטין.


* גילית איפה מוחבאת חבילת הטופי ("קופי") וללא לאות אתה מבקש "קופי" בכל פעם שאתה מבחין בארון, אם אתה קולט שאמא שלך עייפה, זה אומר שכל המאמצים שלך יישאו פרי, אם אמא באותו יום חזרה מהעבודה עם מתקפת מודעות לבריאותך, הלך עליך, צפה קוטג' עם זיתים, לחם מלא וירקות חתוכים לארוחת ערב.


* חגגת באושר יום הולדת שנתיים, לא היה לך מושג מה זה, מה אתה אמור לעשות, מי נגד מי אבל ברגע שדוד שלך שחגג שבוע אחריך קיבל עוגה עם נרות, היית בטוח שזה בשבילך ואף הופתעת לראות שכל העסק הולך למישהו אחר.


* אחים גדולים זה עסק מסובך, אם הם לא בבית כשאתה חוזר מהמטפלת אתה באבל עד שהם חוזרים, אם הם בבית אתה מיד צועק עליהם ומעיף גם איזה כאפה קטנה, שיידעו מי הבוס, בזכותם כששואלים אותך בבוקר לאן אתה הולך, אתה עונה: "ביתפפר".

* המילה האהובה עליך היא "תבּיאלי" (בּ' דגושה, יש לומר את המילה ברצף ובקצב, רצוי בקול רם עד שדרישתך בידייך).


* אתה כזה לא פיירי, בהתחלה נהגת לקרוא לאמא "אבא", אחר כך הבנת שיש הבדל והתחלת להגיד "מא" ו- "אבא", עכשיו אתה ממשיך לקרוא לאמא "מא" (להזכירך שרוב הזמן אתה נמצא איתה), אבל ברגע שאבא חוזר מהעבודה אתה מזנק עליו בצווחות "אבוש", "אבוש"....


* לאחרונה למדת לקפוץ, אתה עומד במקום, מודיע לכולם שאתה הולך לקפוץ ("אפוץ"), מכופף בחן את גופך, ומזנק, כל התנועות מושלמות למעט העובדה שרגלייך אינן ניתקות כלל מהקרקע לכל אורך התהליך, זה לא פוגם בהתלהבותם של בני משפחתך שיושבים כמו קופים וצועקים לך: "אפוץ, אפוץ..."


* רוב הזמן אתה עצבני, לפעמים כשנחה עליך הרוח אתה מחלק נשיקות (לא שווה בשווה, לאמא הכי הרבה), אחרי הנשיקה אתה נוהג גם להגניב איזה ביס קטן לבן המשפחה הנכנע שמולך, בכל זאת, יש לך כמה שיניים חדשות ששווה לבדוק.


* משפט שאבא שלך שואל את אמא שלך עשר פעמים ביום: "תגידי לי, איך זה יכול להיות שלזוג הורים אשכנזים ייצא תינוק מרוקאי?".

* בניגוד מפתיע לרגזנותך הרבה, אתה בן אדם עדין נפש, מילה שאינה במקום גורמת לך לזרוק את עצמך לרצפה תוך יבבות ורחמים עצמיים, איך, איך מישהו העז בכלל לומר לך משהו?


* בשל העובדה שיש לך שני אחים בגיל בי"ס אתה נגרר לאירועים שאינם הולמים את גילך הצעיר כגון מדורות ל"ג בעומר, אסיפות הורים, מסיבות כיתה ואף טיולים בית ספריים, ברוב האירועים אתה נהנה, עד שכל החברות של אחותך עומדות ליד העגלה שלך ומנשקות לפי התור (חכה חכה עוד כמה שנים, נראה אותך מסרב לזה....).


* אין קלמר ,עט או צבע המתגלגל בבית ונסתר מעינייך, מיד עליך ליצור יצירה מפוארת על אחד הקירות / מסכי המחשב / השולחנות של אחיך ואף ספרי הלימוד שלהם.



* החיה האהובה עליך היא חתול ("קתול"), כשאתה רואה ברחוב חתול אתה רץ אחריו באושר בקריאות "קתול, קתול", החתול מצידו תופס מרחק ונמלט לתדהמתך הרבה.



* לאחרונה סיגלת לך מנהג חדש ומגונה (איפה, איפה למדת את זה?) לומר על כל דבר: "לאאוצה", תוך שילוב ידיך הקטנות ועמידה סרבנית. הבעיה שהמנהג הזה לא משיג בדיוק מה שרצית, אתה עומד בפינה, כולך גוש קטן, זהוב ומתוק של רוגז שמיד כל בני המשפחה מתנפלים עליך בשאלות שונות ("רוצה לישון?", "רוצה לסדר את הצעצועים?"...שאלות שהתשובה עליהן ידועה מראש...) רק כדי לשמוע אותך אומר "לאאוצה" בשילוב התנועה הקטנה והמתוקה הזאת.

* יש לך שיער כה בלונדיני וזהוב שאבא שלך חוטף חום רק מהמחשבה להוריד את התלתלים שצמחו לך באזור העורף (שגורמים לך להיראות כמו ילדה קטנה וחמודה, עד שאתה פורץ באחת מההתנהגויות הקריזיונריות שלך שלא מותירות ספק בנוגע למינך).

* למדת משאר בני הבית להגיד "אוי שיט" או בשפתך "אוי שיץ" כשמשהו לא הולך.


* תגיד, כמה פעמים בארוחת ערב אתה מסוגל לזרוק אוכל לרצפה, לעוף לעונש ולחזור לשולחן?

* איזה כיף שעוד אפשר לעבוד עליך, נגיד יש קערה עם ביצים קשות במרכז השולחן, אתה כבר נגסת בביצה שלך ועכשיו החלטת שאתה רוצה אחרת, אם אמא מגניבה את ביצתך הנגוסה לקערה ועושה כאילו היא נותנת לך חדשה ובעצם מחזירה לך את שלך, אתה מה זה מבסוט


* אבל האמת היא שרוב הזמן אתה עובד יופי על שאר בני המשפחה, איזה מזל שאחרי הכל הם עדיין מבסוטים.

ברוח חג השבועות החלטתי לשחרר מתכון חדש של התינוק שנוסה בארוחת ערב (חלבי ):
החומרים הדרושים:
1 כוס מים

1 כפית יוגורט לבן (מאריזה מפוצלת)
חופן כדורי שוקולד (מאריזה מפוצלת)
סלט ירקות (כל סלט יתאים, התינוק השתמש בעגבניה ומלפפון)
פיסות קטנות של חביתה
מלח (יש לנער היטב את המלחיה עד שמוודאים שאכן יצאה כמות מדהימה של מלח)
זיתים
יש לדחוף את כל החומרים לכוס המים, לאחר מכן לאכול לאט לאט עם כפית (ניתן גם ללגום מהתערובת).

לחילופין, אם לא ממש רעבים, ניתן לקחת את המלחיה ולתקוע אותה בשלמותה לכוס המים (יש לוודא כמובן כי כוס המים מלאה).
מתכונים נוספים ומגוונים יימסרו לפי דרישה.

הרבה זמן לא הראיתי לכן חותמות חדשות (ויש מלא, עצלנית שכמותי לא מספיקה להעלות לפליקר שלי), אז הנה מדגם קטן:






חג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלתחג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלתחג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלתחג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלתחג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלתחג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלתחג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלת




חג שבועות מקסים לכולנו
נשיקות,
מקופלת

22 תגובות:

Adiya אמר/ה...

מזל טוב ליום ההולדת!!
נשמע שאת מגדלת ילדון עם אופי :-)
רשימה משעשעת.

אגב, התנהגות קריזיונרית היא לחלוטין לא מגדרית!
יכולה להוכיח לך את זה עם הג'ינג'ית הקטנה שלי...

החותמות מקסימות, היה לי העונג לראות וללטף את זו של יערה...מקסים!!

יפעת אמר/ה...

איזה פוסט משובח.
כיף גדול של פוסט

מזל טוב
ובריאות.
זה הכי חשוב
והחותמות החדשות-נהדרות!!

yaffa9 אמר/ה...

מזל טוב לקטןגדול, בן שנתיים אופייני,כיף להיזכר בכל השובביות של הגיל הזה, והחותמות משגעות

gallish אמר/ה...

מזל טוב ל"תינוק"!!!

מדהים כמה הוא מזכיר את ה"תינוק" שלי :-)
(למעט שינויים קלים פה ושם...

והחותמות - אין מלים!!! מדהימות!!!
אני מגם רוצה כזאת! רק ברגע שאחליט מה אני רוצה שיהיה עליה :-)...

הגריטה אמר/ה...

מזל טוב!!

איזה כיף היה לקרוא את הפוסט הזה.. אבל מה עם תמונה?? עשית לי חשק לראות את התלתלים הזהובים האלו...

שיהיה חג שבועות שמח!

אנונימי אמר/ה...

אכן גדל לך דעתן בבית, אנחנו התחלנו עם אחת כזאת מה שאומר שזה אכן לא מיגדרי...
כמובן שהתגלגלתי לי מצחוק.
חוץ מזה החותמות מעלפות ואני מה זה רוצה אחת. ברגע שאחליט מה יהיה עליה.
חג שמח 1

אנונימי אמר/ה...

כמו תמיד, יופי של פוסט,
החותמות מהממות ואת המתכון שווה לנסות :)

נאש אמר/ה...

תיאור מעולה של הבן שלי שהוא בן שנה ושבעה חודשים, כולל הקריזות אבל גם התלתלים הזהובים הנשיקות והאחיות בבית הספר. איזו תקופה יפה... נהניתי לקרוא, תודה.

Ms.toosh אמר/ה...

הרבה הרבה מזל טוב!
אני חדשה פה באיזור ומאוד נהנית מהבלוג שלך,
גם מהכתיבה ולא רק מלהסתכל על התמונות ;-)

לירון בן דוד אמר/ה...

מזל טוב ליומהולדת שנתיים!!!
הצחקת אותי נורא, הוא נשמע כזה מאמי!!!
והחותמות מתוקות נורא

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב!!!!!!!
כתבת כל כך יפה ...
ונכון.....
ועכשיו אני מתלבטת אם אני אמורה להיעלב
איפה החותמת שלי?

נילי

klara krim אמר/ה...

כל כך מזדהה עם הפוסט הזה...
מאחלת המון מזל טוב ורק בריאות ושיהיה תמיד ילד מלא אופי (כי עדיף עם מאשר בלי :)...) !!!

עדי אמר/ה...

מזל טוב לגמדון...
גם שלי תהיה בת שנתיים בשבוע הבא אבל חגגנו השבוע וההתפעמות למראה הנרות - מדהימה בעיניי... צריך להפגיש אותם שישוו חוויות.
צחקתי נורא...

ARTISHOK אמר/ה...

תצ'מעי אומנם זה לא הבן שלי אבל משום מה אני נוטה לאשר את כלללללללללל מה שכתבת חחחח יכול להיות שכל הילדים ככה ?

והחותמות - באמת רציתי לנזוף בך שהפליקר שלך מוזנח, משם אני רואה מה חדש ואז מפרגנת .

הכל מקסים!

sue444 אמר/ה...

הי קודם כל מזל טוב לגמד שלך
נשמע תינוק עם אופי אמיתי, דומה לתינוקת שלי - יש מצב לשידוך?

חוצמזה פירסמי רשומה עם החותמות המקסימות שלך... אם בא לך להכנס
http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1485647

אנונימי אמר/ה...

יו מזכיר לי איזה מישהו הברנש שלך.... שיהי המון מזל טוב ושימשיך להיות הוא !!!

יעל.קיפודים אמר/ה...

מזל טוב לתינוק!

פוסט משעשע אבל מרגש ומלא אהבה.

החותמת שלי יצאה מהארון! איזו גאווה...

תודה!

יעל (קיפודים)

אנונימי אמר/ה...

ילדה יקרה שלי,
התאורים של הנכד החמוד שלי, הבן שלך, ממש מזכירים לי את אחיך שהיה קטן ואותך מתעצבנת עליו בלי סוף.
שיהיה לו הרבה מזל טוב. ואני שמכירה את הילד נהנית מאוד מהתאורים המדוייקים שלך.
המשיכי לכתוב, זו הנאה מרובה.
נשיקות......אמא

ArtNevet אמר/ה...

מזל טוב
מדהים כמה "כוח" (מתיקות, נחישות ודעה )יש לילדון בן שנתיים
איזה תענוג לקרוא אותך

nits אמר/ה...

הכתיבה שלך מצחיקה כתמיד.
החותמות מקסימות.

אנונימי אמר/ה...

אולי אחליף את שמי לקתולי8?
יופי של רשומות ויופי של חותמות !!
אוי שיץ... צריכה לעוף...
אמשיך לטייל אצלך!נהנית מכל רגע!
ליאור-חתולי8

Naomisamuel אמר/ה...

שלום חבר, שמי נעמי שמואל, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת האימייל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: (+66 81 302 8552) ... :) .. :) .. :) .. :) .. :). . :)