יום רביעי, 19 בנובמבר 2008

או קיי, אחרי שננזפתי קשות על זה שאין לי בלוג ולכל העולם (ואחותו) כבר יש, הבנתי שאין לי ברירה, הגיע הזמן להתחיל ולריב עם בלוג משלי (אוף, עד שהבנתי איך עובד כל נושא הפליקר.....).

אז קצת עובדות עליי:

הכינוי שלי מקופלת, תמיד ציירתי ורשמתי במסגרות שונות, לפני מספר שנים גיליתי את העולם האינטרנטי של היצירה והתחלתי ליצור בחומרים שונים (בד, לבד, סקראפבוקינג, גילוף חותמות ופימו, כן, אחרי שתקופת הפימו עברה לה פחות או יותר, אני החלטתי שזה הזמן המתאים להתחיל).

הבלוג הזה יעסוק בעיקר ביצירה ולכן אשתדל:
  1. לא להעלות תמונות של חיות מחמד (שאין לי, אלא אם כן כמה נסיונות כושלים לגדל דגים נחשבים).

  2. לא להעלות תמונות של הילדים שלי, חמודים ככל שיהיו (ומתוקים ומקסימים, נשיקות מאמא), אלא אם כן הן קשורות איכשהו לעיצוב/סקראפ/יצירה.

  3. לא לקטר יותר מדי על בני המשפחה שלי (רק דברים חיוניים, אם לא, כל הבלוג היה מלא בהם).

  4. לא להתעצבן יותר מדי על הבוס שלי (אבל זה מגיע לו, באמת, יש לו דרישות לא הגיוניות).

  5. להעלות תמונות מעניינות וקישורים שווים.

  6. לנסות ולצלם כמו בן אדם בתנאים הגיוניים (קשה מאוד, קשור ברוב המקרים לסעיף 3).

זהו, יצאנו לדרך.


מקווה שתיהנו מהביקור.

שלכם באהבה, מקופלת.

15 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הללויההההההההההההה

ואני אגיב למה שכתבת :

לגבי תמונות המחמד זה בסדר מרשה לך לוותר :-)
תמונות של הילדים בכיף וכמה שיותר. ( למרות שגם אצלי הם עולים וקשורים ליצירה ).
לא לקטר זה בכלל המוטו שלי, תמיד אפשר לעשות שהכל יהיה הרבה יותר טוב ומוצלח.
לא להתעצבן - כי פשוט אף אחד אחר לא שווה את זה.
תעלי הכל מהכל וכמה שיותר ( רק מותק לא במליון מקומות זה פשוט מתיש ומשעמם ).
זה בסדר גם לי קשה מאוד לצלם - ויש לי מצלמה ליגה.

נשיקות ובהצלחה
אגב רוצה לסגור פינות ? צריך לדברה.

HolyCute אמר/ה...

תתחדשי!!!


שרית :)

HolyCute אמר/ה...

תתחדשי!


שרית :)

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב! כיף לראות בלוג חדש - ומעוצב כל כך!
ואגב , זה לא ככ נורא לכתוב על המשפחה ואפילו קצת על הבוס, זה חלק מהענין, חלק מהחיים, לא?
אז- שיהיה בהצלחה עם הבלוג.

אנונימי אמר/ה...

שיהיה לך בשעה טובה והעיקר שכולנו נהנה ונלמד !

ArtNevet אמר/ה...

הבלוג מעוצב מקסים ואני די מאוהבת בבבושקות שלך.

בהצלחה,
מירי
http://artnevet.blogspot.com

Ayala Levinger אמר/ה...

תתחדשי על הבלוג

mekoopelet אמר/ה...

תודה לכולן, אסור לכן להרשות לי לפרסם תמונות של הילדים שלי, אני עוד אשעמם אתכן עד מוות..... :-))))
ותודה שבאתן לבקר
מקופלת

אנונימי אמר/ה...

הללויה...
תתחדשי, אני בטוחה שנתעלף כל פעם מחדש...
(ומה עם החותמת שלי?)

אנונימי אמר/ה...

חח משעשע... אהבתי!
מחכה בקוצר רוח, תתחדשי, איזה כיף לנו!

אנונימי אמר/ה...

תתחדשי לך ילדה
האתר בנוי מקסים .ממש נעים בעיניים . אהבתי את מה שכתבת .אהבתי את התמונות- הצילומים . וניראה לי שהולך להיות לך בלוג משהו משהו .
ב ה צ ל ח ה

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף! איזה כיף! איזה כיף!
היה שווה לחכות, תתחדשי!
הבלוג מעוצב מקסים וכל כך מתאים לך, כתבת נפלא, ואני בטוחה שהוא יהיה הצלחה.
אם את רוצה לקטר את יודעת איפה למצוא אותי,
אבל לצלם יפה יותר? יש דבר כזה? את מצלמת מקסים!
נשיקות ובהצלחה,
מור.
(פעם שניה גלידה, מנסה...)

Unknown אמר/ה...

היי מקופלת , כל הכבוד, מאחלת לך הצלחה ותמשיכי להיות זקופה ואמיצה על אף המקופלת.
אני רוצה לשמוע פרטים על כך באירוע כשנפגש,
דודה חנה פ.

אנונימי אמר/ה...

איזה בלוג מהמם, פשוט תענוג.

אנונימי אמר/ה...

שלום מקופלת
אני חתולי8. ליאור. די חדשה בעולם הסקראפ והיצירה. אני הולכת לחרוש לך על הבלוג...ככה, רק שתדעי, לטייל ולהנות.
קיבלת כ"כ הרבה מחמאות מבלוגריות ומחברות שלי שבתחום שהחלטתי לבוא לבקר.
אז אולי מדי פעם אשאיר קצת עקבות ואולי לא, אבל אני כאן.
שבוע נהדר.
ליאור