יום שבת, 11 בספטמבר 2010

רוששנה

כשהייתי קטנה, אמא שלי תמיד אמרה לי שמה שקורה בראש השנה, ישפיע על השנה כולה (ולכן, מקלחת למשל הייתה חובה) אז זה כנראה מה שצפוי לי ולבני משפחתי במשך השנה הקרובה:



* נאכל הרבה, אבל יהיה טעיםםםםם.


* נתלבש יפה (אבל זה לא יחזיק מעמד לזמן רב, חלקנו יירקו על הבגדים שלהם, ימרחו עליהם מיני מזונות, ישפכו קולה ולא מדובר דווקא על הקטנים ביותר שבינינו...)


* נאחר להגיע (מי קובע ארוחת חג כבר ב 18:30  בערב?)


* נסבול מחיות פרא, לא, לאו דווקא הילדים, מכה קשה מאוד של נמלים, (הילדים שלי קראו לזה, "מלחמת מלכה במלכה", אני, מלכת הבית שלי, ומנגד, מלכת הנמלים אותה ניסינו לחסל על ידי כדוריות רעל קטנות אותן הפועלות שלה אמורות לקחת לקן, "או שזה יעבוד" אמר בעלי, "או שקנינו להן אחלה ארוחת חג ב-40 שקל").

* נשתדל לישון הרבה, אבל לא תמיד בהצלחה יתרה, כנראה שאקום 5 פעמים בלילה להניק את התינוק (כן, בן ארבעה חודשים אבל סבור שהוא בן שבועיים...)



* נתפוס מסתננים בלילה, הפעוט מיודענו ינסה לחמוק למיטתנו לפחות 3 פעמים, אבא שלו שהוא עקשן גדול מאוד (ברור, תורשתי) יחזיר אותו פעם אחר פעם למיטתו ולפעמים אף יתפוס אותו על חם בדרך...

* נאהב, נריב, נשלים, נתחבק, נתנשק, נבכה, נצחק (אני גם כותבת "נירק" בסוגריים כי לא כולנו עושים את זה...), נקלל, נתנצל, נעוף לעונש, נחזור משם מעט זעופים, נהיה הרבה ביחד (הלוואי...).



*נתפלל שזה לא ייגמר לעולם






שתהיה לכולנו שנה מופלאה, שנה של יצירתיות ואהבה, שתמיד נהיה ביחד, אני רוצה בהזדמנות הזו להודות לכל קוראות הבלוג שלי (וקורא אחד בעל כורחו-בעלי), על כל התגובות החמודות והמצחיקות שלכן, כל תגובה מחממת את ליבי, תודה ענקית.


וקצת פרטים טכניים, הקאפקייקס נעשו לפי גיזרה של טילדה מהספר הזה, שאלתן אותי גם לגבי העגלה עליה צילמתי את הכריות בפוסט הקודם, זו עגלה שקניתי לפני 8 שנים במשתלה, היא נועדה במקור לעציצים ואיחסנה אצלי בבית פריטי נוי שונים, כל זה עד שהפעוט נולד, מאז היא התפרקה לפחות 5 פעמים, כל בורג שבה נפל, נכון להיום, כולה מחוזקת בעזרת אזיקונים (לא סתם היא מצולמת כנגד הקיר, אין לה יכולת עמידה עצמאית..)

תודה על היותכן
שנה טובה
מקופלת

50 תגובות:

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

כשאני הייתי קטנה היו אומרים לנו שזה מזל רע לריב בערב ראש השנה... כל שנה כשמגיע ערב החג אני נזכרת בזה :-) לדעתי צפויה לנו שנה די דומה, אמנם המסתננת שאני מוצאת בלילה היא החברה של הבן ולא פעוט אבל לגבי הנתלבש יפה, נסבול מחיות פרא, נאחר הרבה ואגב גם אצלנו יורקים, מורחים ושופכים מיני מזונות על הבגדים ואצלנו אין אף אחד מתחת לגיל 13...
שנה טובהההההההההה!

ורד והדס אמר/ה...

שתהיה שנה נהדרת , מלאה בטוב. נהנית לקרוא את הפוסטים. יופי של קאפקייקס. המשך יצירה וכתיבה נפלאה.

מיטל אמר/ה...

חדשה כאן בבלוג ונהנית מכל רגע,
מוצאת את עצמי קוראת במשך כמה שעות ברצף וצוחקת ומתרגשת..
תודה רבה, ושתהיה לכולכם שנה טובה במיוחד, מלאה בהמון רגעים שתרצי לכתוב לנו עליהם בדרכך המקסימה

Adiya אמר/ה...

שתהיה לכם שנה מופלאה, מלאה בצחוק והומור!!

tamari* אמר/ה...

כל כך חמוד!
שנה טובה!

מיקוש אמר/ה...

חותמת איייימן על הכל עם כל הרע יש פה גם המון טוב!! הלוואי שתהיה לנו שנה מאושרת וטובה ובעיקר בריאה!

Liat Varsano אמר/ה...

הצחקת אותי על הבוקר.
איזה כיף לקום בחיוך, ומקווה שכך יהיה כל השנה שתמיד נחייך.

העוגיות מדהימות, הפוסט מצחיק מאוד.

שתהיה שנה מדהימה,
ליאת

יפעת אמר/ה...

גדול. מצחיק טכל כך את.....
שנה טובה יקירתי

בעיקר פורמת אמר/ה...

איזה כייף להתחיל ככה את הבוקר (חוצמזה שנגמר החלב לקפה..)!אני הייתי בטוחה שהנמלים פשוט מסמנות לי איפה נשארו פליטות חלב-אם (בעיגול שנראה מלמעלה..)אבל גם אצלנו הוחלט לשלוח אותן הביתה עם ארוחת חג (-:

אנונימי אמר/ה...

כיף לקום לפוסט שלך על הבוקר
שתהיה שנה טובה בריאה ורגועה מלאת צחוק ונחת

אוהבת אותך המון

נשיקות

queenbee1

אילאיל אמר/ה...

שנה נפלאה גם לך יקירה.
לך, ולכל בני ביתך

בובינה12 אמר/ה...

שתהיה לכם שנה מדהימה! אפילו אם היא תכלול יריקות, נמלים ושאר ירקות.

נשיקות,
לילך

מור כץ אמר/ה...

שתהיה שנה נפלאה, שנזכה לקרוא עוד המון פוסטים נדהרים שלך! הקאפקייקס ממש מדליקים

מושית10 אמר/ה...

הקאפקייקס כל כך חמודים. נחמד מאד לקרוא אותך שתהיה שנה טובה ובתקווה שהתגובה תיקלט סו"ס.

הדס שטרן גולדשטיין אמר/ה...

יקירתי! שתמשיכי להצחיק אותי גם השנה. שנמשיך לחייך ולהיות מאושרים. והעיקר -שנהיה בריאים!

שנה טובה!!!

Dafi אמר/ה...

שנה טובה מאוד!

נקודות אמר/ה...

שנה טובה...שתמשיכי לראות את הסיטואציות השונות של החיים תמיד על צידה המלא של הכוס, תמיד מלאי הומור...אושר ובריאות

יעל אמר/ה...

כיף לקרוא אותך על הבוקר הראשון שאחרי רוששנה, ואכן את מלכה, כמו שאמרו הילדים.
אגב - קינמון מרחיק נמלים..
שתהיה לכם שנה מופלאה,
יעל.

מיכל אמר/ה...

כל פוסט שלך זה חגיגה, מצחיק!!!!!
אנחנו בעיצומה של אותה מלחמה מתישה בנמלים, הצלחת להפוך את זה שכשאני אראה את הנמלה הבאה (בחדר האמבטיה שלנו! מה הן מחפשות דווקא שם לעזאזל!) אני בכל זאת אצחק :-)
שתהיה לך שנה מעולה!!!

מיכל

דנא אמר/ה...

גם אמא שלי תמיד אמרה את זה...יקירתי שתהיה שנה נהדרת (אולי נצרף כוחות למלחמה בנמלים? מה זה פה קנוניה עולמית?)של אהבה יצירה ושינה...

רעות אמר/ה...

שנה נפלאה עם המון אושר ואהבה!

אמא של ניבי אמר/ה...

יקירתי,
אני מאחלת לך ששום דבר בחייך לא ישתנה!
המשיכי להנות מילדייך, וגם לכעוס עליהם לפעמים... זה חלק מהחבילה, אין מה לעשות...
אני מאחלת לך שתמיד תחבקי, תלטפי ותנשקי אותם!

אני מאחלת לך שתמצאי את חלקיקי הזמן והרגעים החטופים ליצור ולעשות דברים גם למען הנפש שלך ולא רק למען הנפשות הסובבות אותך.

אני מאחלת לנו שתמשיכי לכתוב, הרבה הרבה הרבה...

adi אמר/ה...

שנה טובה מותק!

אנונימי אמר/ה...

ללא ספק הפוסט הכי מוצלח מכל הפוסטים שקראתי בנושא ראש השנה. הוא כל כך אישי מצד אחד ומייצג את כולנו מצד שני שזה פשוט מרגש ומשעשע כאחד.
שתהיה לך שנה נהדרת והכי חשוב (בשבילי) שלא תפסיקי לכתוב.
רחלי גזית

ArtNevet אמר/ה...

תענוג לקרוא אותך
אני לחלוטין מזדהה.
שנה טובה

tistisy אמר/ה...

איזה כיף לקרוא את הפוסט שלך על הבוקר, בהחלט משעשע..
שתהיה לך שנה טובה ונפלאה עם עוד הרבה פוסטים כאלו..
והקאפקייקס מדהימים :)

יעל.קיפודים אמר/ה...

הקאפקייקס נהדרים, הכתיבה שלך - מופלאה, והזמן שאת מוצאת לכל אלה נשגב מבינתי!
שתהיה לכם שנה נהדרת של אהבה, חיבוקים ונישוקים... הספקים, שעות שינה, ושמחה גדולה!
חיבוק גדול אחד כבר שלוח לך, ממני...

ruth אמר/ה...

זקופה שכמותך - כל רשומה שלך מהוה עוד נדבך ל"אהבה שביננו".

את נהדרת. מוכיחה כל פעם מחדש את היכלת להנמיך את רף הרצינות, ולהביט על המציאות בפרשנות מחויכת ומשעשעת [גם אם לא בכל רגע נתון.....].

וידוי קטן - מזה זמן אני מעבירה את הפוסטים שלך לבני משפחתי ולחברות שיודעות להנות ולפרגן.
שיהנו גם הם.
ולך, "גברת חותמות" - שיהא לך ולכל שלך חתימה טובה לבריאות, ליצירה במיטבה, להרבה אהבה, לשמחה לרב נחת מעצמכם ומכל הסובבים אתכם.

קשת אוהבת אמר/ה...

שתהיה לך ולכל בני משפחתך שנה נפלאה!

רביד פלג אמר/ה...

חייכת אותי - כמה אמת בפוסט אחד:-)

אז...
שנהיה לראש! כי כל השאר פחות יצירתי;-)

שרון רותם אמר/ה...

על פי הסימנים הללו (שמקובלים, אגב, גם במחוזותנו) עומדת להיות גם לנו שנה די דומה ....
שתהיה לך שנה נפלאה עם הרבה שמחה, אהבה וחוויות שאפשר לכתוב עליהן בחיוך.

אנונימי אמר/ה...

שנה טובה

איזה כיף לקרוא פוסט שלך עם תחילת השנה , מצחיקה כתמיד שתהה שנה פורחת, צוחקת וצבעונית.

מירי

loolaB - סמדר אמר/ה...

שתהיה שנה נפלאה ונהדרת...
הקאפקייקס מדהימים, עדינים ויפים !

אנונימי אמר/ה...

שנה טובה מותק מלאת יריקות ואהבה...
הילה

בתיה אמר/ה...

אמן ואמן.
טוב, אעשה לך הנחה, תקומי רק 3 פעמים (למה שרק אני אתעורר שלוש פעמים כדי להגיד לבן השלוש וחצי שיונקים רק בבוקר כשיש כבר אור בחלון?).

כתיבה וחתימה טובה
ובקרה שלך גם חתימה יפה
בתיה

בתיה אמר/ה...

ובקרה=ובמקרה
(בשביל מה נותנים לי אפשרות הגהה?)

הפיה לולית אמר/ה...

איזה כיף, פוסט חדש שלך.
שנה טובה ומתוקה, ושכל משאלותיך יתגשמו!
אחלה קאפקייקס, מוסיפה לרשימה.

juspan אמר/ה...

שנה טובה! יש לך בלוג נהדר (הכרתי בעיקר את הגילופים שלך, כיף להכיר את השאר וגם את הכתיבה המשעשעת) אפילו גרמת לי עכשיו להתעמק בסיפור הלידה שלך ולהתרגש ממנו, כשחשבתי שכבר נגמלתי מכאלה לפני כמה שנים).
שרק הכל ימשיך ככה בכיף השנה!

gallish אמר/ה...

נדמה לי שתהיה לנו שנה די דומה :-) (וגם אנחנו התפללנו שלא ייגמר :-))
שנה טובה יקירתי, לך ולכל המשפחה!

אנונימי אמר/ה...

אני קצת מופתעת שבילדותך לא היית מספיק יצירתית ולא ניסית להתחמק ממקלחת בערה"ש, אולי היית מקבלת פטור ממקלחת לכל השנה....
(אני מוכרחה לוודא שהילדים שלי לא קוראים את תגובותי :-0)
בנוגע לשינה בראש-השנה, אז קראתי באיזשהו מקום וכך גם טענתי בפני בעלי שפרש למנוחת צהריים בחג שמי שישן בחג המזל שלו נרדם למשך השנה רחמנא ליצלן!!!
נשבעת לך, לא המצאתי...
בעלי אפילו לא טרח לסובב את גבו הוא נרדם כשחיוך נסוך על פניו ואז הבנתי...
(בר)המזל באותו הרגע באמת נרדם, לא שלו... אלא שלי!!!!!!!
אני מאחלת לך ולבני משפחתך שנה טובה ומתוקה
אימוש5

טושטוש אמר/ה...

אני ממש נהנת לקרוא את הבלוג שלך כל פעם מחדש!!!

שנה טובה ומתוקה,
שתספרי לנו המון סיפורים, ושכולם יהיו עם סוף טוב :)
חן

עינת אמר/ה...

כרגיל פוסט מלא הומור ופירוש הפעולות הכל כך מכניות ופשוטות של היום יום לפוסט מרהיב!
שנה טובה, מלאת אהבה, בריאות, יצירתיות ורוגע!

חגית אמר/ה...

איזה פוסט מתוק-מתוק!! שתהיה לכם שנה בדיוק כזו! :)

sue444 אמר/ה...

יקרתי פוסט מקסים!
שנה נהדרת וטובה, מלאה בכל טוב ממש כמו הקאפקיק החמודות האלו!
נשיקות תהל טלאים

אנונימי אמר/ה...

איזה מדליקה את - שתיהיה לכם השנה הכי נפלאה וגדושה בטוב שיש והקאפקייס משגעים
נשיקות
חיפושולי
SHOULYHZO1

סאלי קוגן אמר/ה...

איזה יופי של קאפקייקס !
שתהיה לך שנה מתוקה, יצירתית ומאושרת !
את תמיד מעלה לי חיוך על השפתיים, ועכשיו אחרי שקראתי לבעלי כמה פוסטים שלך "בכוח" הוא נהיה מכור!
הוא תמיד במחשב והוא הראשון שמקבל את העדכון ורק אחרי שהוא קורא את הפוסט הוא אומר לי שיש עדכון מהבלוג של מקופלת
את צריכה להוציא ספר ! : ))

יעל יניב אמר/ה...

אחחחח...הקאפקייקס שלך אלוהיים-מקסימים לגמרי
שתהיה לך שנה נפלאה ומלאה בהנאות, יצירה ונחת מהמשפחה
גמר חתימה טובה

אנונימי אמר/ה...

ילדה יקרה שלי,
פתחתי לתומי, להרגע מיום כיפור ולהנות מכמה רגעים מתונים במשרד ולהפתעתי 2 כתבות חדשות, שתהיי לי בריאה. לא קל לך, זה הרי ברור גם ללא התיאורים המדוייקים שלך, יחד עם זאת כל הכבוד שאת מוצאת את הזמן לעבודות היד המקסימות.
לא צילמת את הקופסא עם הכיסוי היפה והתכולה - גרנולה שאף היא מעשה ידיך ואני מתלקקת איתה יום יום.
נשיקות.........אוהבת.....אמא

בדים למעצבים אמר/ה...

גדול!!!

איזה פוסט מצחיק
אפילו שכבר עבר ראש השנה, זה תופס ברובו לכל ארוחת חג
:)

תודה!

inbal weisman אמר/ה...

שנה טובה!!!

את נהדרת. תודה שאת.