יום שבת, 24 באוקטובר 2009

זהות בדויה

גברים תמיד עושים מה שאומרים להם לא לעשות

מה, מה כבר ביקשתי מבעלי? מה כל כך מסובך בזה? זה לא שהוא לא עשה את זה בעבר, אבל כמובן שהוא היה צריך לעשות מה שאומרים לו לא לעשות, ברור.

תחילת הסיפור לפני איזה 4.5 חודשים, ידעתי שאני רוצה עוד תינוק, ואני רוצה אותו עכשיו, ולכן קראתי לבעלי לשיחה דחופה וביקשתי ממנו בקשה קטנה וצנועה אחת, "תעשה שזאת תהיה בת", זה הכל, מסובך? קשה? בסך הכל בקשה קטנה שמליוני נשים סביבי ביקשו והבעלים שלהן צייתו בדממה, ברור שהוא ניסה להתחמק בטענה שהוא לא אחראי לזה (והוא כן, בטח שלא אני אחראית לזה), אחר כך הוא אמר שהוא לא זוכר מה הוא עשה בפעם הקודמת, אחר כך הוא הודה שבהתחלה הוא רצה שיהיה לו בן (וכך נולד בני הגדול), אחר כך מאחר וכבר היה לו בן אז לא היה אכפת לו (ואז נולדה ילדתי היפה), אחר כך הוא שוב רצה שיהיה לו בן (כי הוא פחד שבת אחת סימן לבנות ולא יהיו לו עוד בנים, ונולד הפעוט שגם הוא עושה תמיד מה שאומרים לו לא לעשות) ועכשיו עברו כבר מלא שנים והוא לא זוכר מה הוא עשה אז.
נאלצתי לחקור אותו חקירה צולבת ,"הפעם" אמרתי לו, "תחשוב טוב, אתה רוצה עוד בן או ששוב לא אכפת לך?" כי רצוי מאוד שיהיה לא אכפת לך, אז תעשה שזאת תהיה בת ותפסיק להתווכח...."

ובאמת, הוא לא התווכח, כמעט 13 שבועות חייתי בתקווה גדולה (למרות שבסתר ליבי כבר ידעתי את התשובה), הלכנו לשקיפות עורפית ומה ראינו? ברור, בולבול, עוד אחד.
כמובן שרציתי לבכות בעוד הרופא לידי מלהג על כל מיני דברים, ברור שבעלי הסתכל בריכוז במסך ועשה הכל כדי שמבטינו לא יצטלבו (כי אם מבטים יכלו להרוג....), ואז, ברור שהתינוק שבבטן (שישן עד אותו רגע בשלווה גמורה) הבין שכדאי לו מאוד להיות מתוק וחמוד והוא התעורר בבהלה, הכניס אצבע לפה ונפנף לנו באושר גדול בידיו ורגליו ולסיום ניסה להכניס לפה את חבל הטבור.... נו, ברור שהתאהבתי.

לא נותרה לי הברירה אלא לאיים על בעלי בילד חמישי, הבעיה עם האיומים האלה, שאחרי שאת אומרת אותם לבעל איזה 20-30 פעם, פתאום הם לא נראים לך מופרכים, פתאום את אומרת לעצמך, "וואלה, חמישה ילדים, מה זה כל כך הבדל מארבעה? עדיף שניקח כבר מעכשיו אוטו עם שבעה מושבים (או אוטובוס, בקצב הזה...)".

טוב, סתם, אני לא רצינית (עדיין).
שיהיה לנו שבוע מקסים
פנקו את הבנות שלכן (מי שיש לה), זה מגיע להן, הן מצרך נדיר
קבלו עוד קצת חותמות (זה כל מה שאני עושה בימים אלה אבל מקווה להשתפר קצת בקרוב)

נשיקות
מקופלת










24 תגובות:

Ayala Levinger אמר/ה...

בשעה טובה! איזה יופי. אני אוהבת בנים. יש לי אחד ולא אכפת לי שיבוא עוד אחד (רק שיבוא כבר..)

נעמה אמר/ה...

אצלנו יש הסכמה על זה שהחמישי יהיה בן.
(אבל יש זמן. קודם שתבוא הרביעית)

לירון בן דוד אמר/ה...

תסתכלי על הצד החיובי- יש לך כבר הרבה בגדים מוכנים...
שימשיך קל ונעים

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

איך אומרים בפולניה? העיקר שיצא בריא :-)
החותמות שלך מהממות!

karen shavit אמר/ה...

שקיפות עורפית את אומרת... אהמממ...
אני רוצה לספר לך סיפור קטן, לפני שאת מתבייתת על שם...
מעשה שהיה כך היה:
גם אנחנו הגענו לשקיפות העורפית לפני כמה וכמה שבועות.
הרופא החל לבדוק ולדווח: לב... דופק... בלה בלה בלה...
הפסקתי את שטף דיבורו בשאלה:
ד"ר, עזוב לב, מה יש בין הרגליים?
הד"ר התמקד לבקשתי באזור ה"חם" ואמר,
אני עדיין לא יכול להתחייב בשלב זה
(זה משפט שמכסה להם את התחת והם חייבים תמיד לומר)
אבל אם אינני טועה, הרי שבהחלט מדובר בבולבול!
יצאנו משם שמחים (בעלי) וטובי לב (שוב, בעלי...),
ןאני התעודדתי בשני יתרונות בולטים:
1) יש כבר שם (ששיריינו בהריון הראשון) - יואב שביט,
2)זה נותן לי לגיטמציה להרבה קניות חדשות (תחביב ותיק ומפותח שלי).
בשיחה במכונית, בעלי התפאר: ראית איזה יופי,
כבר בשבוע 12 רואים בולבול, הוא כניראה גדול...
כמה שבועות מאוחר יותר,
הגענו לפרופסור מומחה לסקירת מערכות.
מן רופא, שבחישוב קל שעשיתי בפואייה של הוילה שלו,
עוד הספקתי להעריך במהירות,
שעלות המפגש איתו תכסה בוודאי את מחירו של אחד מאריחי השיש שהיו במקום.
בתחילת הבדיקה הוא שאל אם נרצה לדעת את מין העובר,
אמרנו שאנחנו יודעים ושזה בן.
בתגובה הפרופסור אמר שהוא לא היה בונה על האבחון
שקבלנו מהשקיפות העורפית...
ואכן... לאחר שהתחילה הבדיקה,
התבשרנו על בת...
ל"הגנתו" של הרופא מהשקיפות, אמר הפרופסור,
משפט, שאני מעריכה שעם השנים יהפוך ל"קלט" בביתנו:
"כניראה שהדגדגן המפותח שלה בילבל אותו.."
(:
בקיצר בוביק, זה עוד לא נגמר,
חכי לתוצאות סקירת המערכות...
נשיקות,
קרן

אילאיל אמר/ה...

תגידי? את צוחקת עלי????
לך יש כבר בת! על מה את בוכה????
רהי אמורה ללדת בן שלישי בימים אלה - מיותר לציין שאין שום בת באיזור?
:)
אבל באמת הדבר הכי חשוב! העיקר הבריאות!
שיהיה במזל יקירה
אמן!

אנונימי אמר/ה...

לך תבנה על הגברים.............
פעם הבאה (אמא'לה חמישי - לי המחשבה עושה חלושס בידיים אני צריכה להתעשת כדי להמשיך להקליד) תבקשי שיצאמץ לעשות בן.

והחותמות משגעות, תמימות ומלאות קסם
נילקי

הולי הובי אמר/ה...

בשעה טובה! שיהיה משעמם ונעים.

הגריטה אמר/ה...

שיהיה בשעה טובה! :-)
אני יכולה רק להגיד שאני די מרוצה מהבולבולון שיש לי בבית :-)
מצד שני- הוא הראשון, ואם בפעם הבאה לא יוצאת בת.... חח סתם סתם :-)

אמא של ניבי אמר/ה...

אני שמחה לשמוע שהתאהבת בו
ואני שמחה שיש לך כבר בת אחת בבית, לפחות זה...
מה שכן- בנים הם המאהבים הכי גדולים של האמא
לפחות עד שהם גדלים ואז הכל משתנה...
תהני ממה שיש והמון הצלחה ובריאות.
כל טוב.

ליטל אמר/ה...

מתוקה ויקרה!
קודם כל הבלוג שלך מקסים והחותמות מדהימות!!!!
שנית, לי יש שתי בנות ותמיד בעלי בוכה שבפעם הבאה לא משנה מה הוא רוצה בן.
אני (שמאוד מרוצה מזה שיש לנו שתי בנות...)טוענת שאם הוא שם בסיר חומוס הוא לא יקבל בסוף שועית...כי מה לעשות אתה מקבל מה שאתה מבשל (והוא מבשל נהדר!!)
...סבתי ז"ל היתה אומרת שבנים יותר קשה לעשות מבנות, בנות אם רוצים, אין בעיה, הן באות. מעניין מה הייתה אומרת אם יכלה לקרוא את הפוסט הזה.
אולי בעלי יספר לבעלך איך עושים בנות ובעלך יגלה לו איך עושים בנים?

בובינה12 אמר/ה...

מזל טוב!!!
אני בטוחה שתהני מאוד מהבולבולון החדש במשפחה. :)
וכמו שכבר אמרת - מקסימום תעשי עוד שניים-שלושה ילדים.

Big Mook Craft אמר/ה...

טוב נתחיל מהסוף....השתגעת לחשוב בכלל על חמישי? זה סתם ההריון קצת משגע לך את המוח....נסלח לך על זה. אני מאוהבת בבנים שלי הם הרבה יותר מגניבים לתפעול מהנסיכה הקסומה! שיהיה רק בריאות מה זה חשוב. (גם אני בכיתי בכל סקירות המערכות והשקיפויות לא משנה מה אמרו שם, פשוט מהתרגשות). נשיקות. זהר

אנונימי אמר/ה...

מותק- עכשיו זה הגל של הבנים.... זה כנראה מה שקורה למי שנכנס להריון בחודשים שאין בהם ר'....

אני הולכת על דצמבר בתור התאריך- וחותמת לך שזו בת!
:)

העיקר שיהיה בשעה טובה ובריאות וטפו טפו טפו
HILA696

adi אמר/ה...

אני מוכנה לחתום על בנים
אני אמרתי שאם יוצאת עוד בת אני מתה - אז הצליח לנו ויצא עוד בן...

אנונימי אמר/ה...

טוב, לא ידעתי באיזו זהות לבחור אז בינתיים אנונימית..יקירה, אין לך מושג איזו הזדהות מקיר לקיר. הקטן שלי בן שנה. ילד שלישי, אח לאחיו הגדול ואחותו האמצעית. גם אני אחזתי בחלום ורדרד נוסף עד הסקירה( את רואה? לא סבלנית כמוך, חמדנית כבר בפעם השלישית) וקשה לתאר את תגובתי חסרת הפרופורציה לגילוי הלא מפתיע. ברור שאני חולה עליו, מרגע שהם נולדים זה כבר לא משנה. טוב, רק קצת, אחר כך. כשהם מפספסים את האסלה. אם אם אם אם אם אם אם ( ברור שאין מצב!) הייתי שוקלת רביעי - רק אם היו מבטיחים עוד בת. בימים אלה שגם אני ביוצרות על אחת כמה וכמה. אוף כל הדברים הוורדרדים המתקתקים האלה שכולן מכינות ותופרות. עכשיו כשאני חושבת על זה, טוב שבחרתי באנונמיות ( - : כל כך רגילה לעליהום על הקיבעון שלי שלפחות יעליהומו על אנונימית. שיהיה הריון קל ומוצלח ופשוט כמה שאפשר. ברור לך שהוא יהיה מהמם והורס קטן מאין כמוהו חמסה חמסה נכון?

עדיין לא הזמנתי חותמת למרות חילופי המיילים ביננו. לא מצליחה להחליט על שם. הבחילות עברו?

yaffa אמר/ה...

לקח לי 3 נסיונות להבין שזה מה יש עוד בת לא תהייה אז יש נסיכה אחת מקסימה, ו3 אבירים מקסימים וזהו סגרנו את הבסטה, כי זה האחרון "עושה לנו בית ספר להורים"

עדי26 אמר/ה...

זה קטע מטורף שאנחנו רוצות בנות...גם אני עוד לא מעכלת שזה עומד להיות בן, לפחות פיזיולוגית, כי ברור שהוא יהיה לבוש בורוד רוב הזמן...
אני מתנחמת באלפי הסיפורים שמספרות אמהות ותיקות לבנים שהם מאהבים קטנים (או שאולי זו קונספירציה לא להתבאס יותר מידי כשמגלים שזה לא בת?) בכל מקרה- יהיה בסדר..ושיהיה בריא..הכי חשוב

sue444 אמר/ה...

קווולווו לווו לוו
אז תהיה ברית אה?
אין מה לעשות תתחילי תלנכן את החמישית...
אבל כמובן שבנים זה שימחה- שיהיה בריא בעזרת השם ובעזרת אימא טבע...
מזל טוב ואיך הבחילות?

סאלי קוגן אמר/ה...

וואי , מזל טוב !!! רק עכשיו קראתי את הפוסט הקודם והפוסט הזה : ) איזה כיף ! אני גם רוצה תינוק , בשבילנו הראשון ... אבל אנחנו נחכה עוד איזה 10 חודשים , בקיצור אולי בשנה באה ...
מקווה שאת נהנת ואני רואה שעשית חותמות מדהימות חדשות , מחכה לעוד עדכונים

אנונימי אמר/ה...

ילדה יקרה שלי,
קודם כל טפו..טפו... שרק תגמרי בשלום ותלדי את הילד בריא ושלם (פולניה, לא?)אחר כך יהיה חשוב מה נולד. אמא שלי למשל היתה מאושרת אילו היו לה יותר בנים ולא אחרי 3 בנות, בן ואחר כך שוב בת. ולא רק היא. אבל זה מה שיש והעיקר לצאת בידיים מלאות.
ותודה לאל על הנסיכה היפה שכבר יש לך. בכל זאת - הצליח לך.
נשיקות.......אוהבת........אמא

אנונימי אמר/ה...

כאחת שיש לה 4 נסיכות בבית מבינה את הרצון ורוצה בן אחד לפחות?
זאת שלי בכינוי בוסתודום מאחלת לך המשך הריון קל ומשעמם ושתהני ממנו

nits אמר/ה...

חותמות מקסימות.

כן, כן, בנות, איזה כיף

אנונימי אמר/ה...

מה את רוצה, יש לך בת תגידי תודה
לי נולד בן רביעי לפני חמישה חודשים וכל כך כל כך
רציתי בת.
אבל העיקר הבריאות והוא כל כך כל כך חמוד, שאני מתה עליו.ולפחות עד גיל 3 כולם יחשבו שהוא בת, כמו
שאר הבנים היפים שלי.