יום חמישי, 4 בדצמבר 2008

חותמות מגולפות ביד

אוקיי, דבר ראשון אקדים ואומר שבחיים, אבל בחיים אני לא עוברת יותר דירה, מה זה הסיוט הזה?
ולנושא הפוסט: חותמות מגולפות ביד, אז מה הסיפור איתן? מה זה החותמות האלה אתן בטח שואלות ומה כל כך מלהיב בהן? טוב, אולי זאת רק שריטה קטנה שלי אבל כשראיתי פעם ראשונה באיזה פליקר חותמות מגולפות ביד לא יכלתי לאכול או לישון (טוב, נו, לא יפה לשקר בבלוג, לישון אני לא ישנה מאז שנולד לי הקופיף הקטן ולאכול, נו, בן אדם חייב לחיות, לא? זאת פשוט בעיה בריאותית ייחודית כזאת שאם אני לא אוכלת אני מתה), הקיצר, התלהבתי.
התחלתי לבדוק באינטרנט איך עושים (עם סכין מיוחדת שמיועדת להדפס במקור), על מה מגלפים? (על משטח גומי מיוחד שמיועד לעשיית חותמות לבד אבל אם ממש מתחילים ורוצים להתנסות וגם לא לבזבז כסף, אפשר לגלף מחקים כמו שעשינו כשהיינו ילדים), מה יפה בזה? (שאלה של טעם, אני מתה על המראה הלא מדוייק במאה אחוז, מראה של עבודת יד ולא של משהו שהוא תוצר של מכונה), למה צריך את זה? (נורא כיף שיש חותמת אישית שאפשר להחתים אותה על עבודות שונות של טקסטיל, נייר, עץ וכדומה, ברור שלא חייבים את זה...זה לא אוכל, כאילו...), מתי עושים את זה? (נורא קשה לענות, בערך חצי מהחותמות שתראו למטה נעשו בעודי יושבת ליד השולחן בפינת האוכל, מלמדת ילדה אחת את ימי הבריאה למבחן, ללא הצלחה ניכרת לעין אני חייבת לציין והקופיף הקטן מטפס לי על הרגל ומייבב חליפות, ילד שלישי מנצל את המהומה ואוכל חטיפים בעודו שרוע על הספה בסלון מבלי שאמא שלו רוצחת אותו), כיף לעשות את זה? (כן, מאוד, למעט כמה מקרים שהסכין ברחה לי ונותרו לי תוצאות נראות לעין על האצבעות), איך מגיעים לדיוק? (מתאמנים הרבה, לפעמים תוצאה לא לגמרי מדויקת יותר יפה), אז מה בעצם את רוצה מאיתנו? (כלום, סתם, כזאת אני, קרצי).
אז למי שמתחשק לו לנסות, אני מצרפת קישור נהדר לבלוג של בחורה בשם אלמה סטולר, אחד הראשונים שמצאתי כשהתחלתי לגלף חותמות.
התמזל מזלי לגלף כמה חותמות עבור בחורות מקסימות שהיה לי כיף גדול לעבוד איתן:


























שיהיה לכולנו סוף שבוע נחמד, לי למשל מתוכנן סוף שבוע מלא קדיחות (לא במוח, בבית), מלא תמונות לתלות, מדפים, ארגזים לפנות ואז אולי נצליח אפילו לראות את הרצפה של חדר העבודה שלנו.
מקופלת

15 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

החותמות מקסימות אחת אחת (נו טוב אני "קצת" משוחדת...מתה על שלי!!!) מזל טוב והבצלחה בבית החדש!!!

אנונימי אמר/ה...

וואו, איזה יופי של חותמות!!!!!

פשוט מקסים!

אנונימי אמר/ה...

החותמות נהדרות...נראות ממש כמו אלה שנמכרות בחנויות..שותפה מלאה לתחושות בקשר למעבר דירה..קופסאות קופסאות מכל כיוון

אנונימי אמר/ה...

אחחחחח מקסים מקסים מקסים!! איך את מצליחה לגלף מספרים ואותיות בדיוק כזה??? זה קשה! ואת עושה עבודה מדהימה! עם איזו סכין את מגלפת?

אנונימי אמר/ה...

החותמות נפלאות (אני מזהה את שלי!)

את מוכשרת ברמות.

שוב - תודה.

אנונימי אמר/ה...

אני מאוהבת קשות בשלי.....
למה את לא משויצה בחותמות של תוצרת בית?

אנונימי אמר/ה...

חותמות מהממממות

גם אני רוצה כזה

זהבית שקד

אנונימי אמר/ה...

הכי מוכשרת בארץ!
אין מילים :)

אנונימי אמר/ה...

מה זה אנונימי?
זאת נטע!! מהחותמות המהממות שם למעלה!!

אנונימי אמר/ה...

את מוכשרת בטירוף
ואהבתי מאוד את הסיפורים המשפחתיים סביב היצירות
איך את מצליחה לעשות את זה?
אני נפעמת, גם לי יש 3 ילדים ואין לי זמן לכלום...

נבו אמר/ה...

אהבתי את החותמת של המכונת תפירה,מושלמת!!!

אנונימי אמר/ה...

אני מקווה שאת עוד פעילה... איך אפשר ליצור איתך
קשר ? אפשר להזמין ממך חותמת ? מה העלות ? מירב

אנונימי אמר/ה...

מגניב גם אני לא מתה על לעבור דירות אני עברתי כבר חמש דירות !

elinor אמר/ה...

היי,
אשמח לשמוע קצת על החומרים- הגומי- איזה? איפה קונים?
הסכינים?
תודה!

Unknown אמר/ה...

מהמם!
האם ניתן לחתום גם על בד? ואם כן, האם זה עמיד בכביסה?